Tuesday, July 15, 2008

Menjual Menaja Mesyuarat (3M)

untuk berjaya dalam perniagaan network marketing spt New Image International, anda perlu menjalankan perkara berikut dalam aktiviti harian/bulanan anda samada secara part time atau full time.

1. Menjual - Jual produk Alpha Lipid dgn niat membantu orang ramai menjadi SIHAT.
Bisnes anda tidak akan berjaya jika anda tidak menjual! Tapi jgn risau, anda TIDAK perlu menjual di tepi jalan atau mengetuk pintu rumah orang! Sepanjang bersama Alpha Lipid hampir 2 tahun, saya menerima banyak panggilan orang nak BELI produk Alpha Lipid! Maknanya anda kena sediakan stok di tangan anda....barang Alpha Lipid ni memang laris!!

2. Menaja - jika anda hanya menjual sahaja anda tidak akan dapat capai Financial Freedom! Anda perlu duplikasikan usaha anda. Duplikasi bermakna anda menggandakan usaha anda dengan menaja orang baru dalam grup anda. Taja mereka 3 tin, 6 tin, 30 tin, dan seterusnya...

3. Akhirnya anda perlu hadiri Bisnes Presentation/Success School/Royalti Konvensyen/Training yg diadakan oleh grup anda atau syarikat New Image. Dengan menghadiri meeting mingguan (BP) anda dapat pelajari kejayaan orang lain, dan juga anda dapat maklumat terkini dari leader anda.

Semoga berjaya...

Wan Hamidi
Diamond Executive Club Member

No comments: